ΔΗΜΟΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

Επανέρχεται κάτοικος της παλιάς πόλης του Ναυπλίου για τις θέσεις στάθμευσης

Μόνον με την συχνή επιτήρηση από την Τροχαία μπορεί να λειτουργήσει αυτό το μέτρο. Αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι αυτό που αποτυπώνουν οι φωτογραφίες , δηλαδή στα 5 Αδέλφια μόνον ένα από τα σταθμευμένα αυτοκίνητα διαθέτει κάρτα στάθμευσης ενώ στην Σπηλιάδου από τις 12 θέσεις μόνον 2 ή 3 αυτοκίνητα διαθέτουν κάρτα, τα ίδια και στην Αμαλίας ή στην πλατεία του Ψαρομαχαλά.


Το ερώτημα ,το οποίο τίθεται μετά από 3 και πλέον μήνες, που τοποθετήθηκε η ανάλογη σήμανση, είναι γιατί οι έλεγχοι της τροχαίας είναι περιορισμένοι και συμβαίνουν συνήθως κατά την διάρκεια της ημέρας ενώ το πρόβλημα παραμένει μεγάλο συνήθως τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα.

Έτσι κάποιος που θέλει να παρκάρει νόμιμα και να μην αφήσει το αυτοκίνητό του σε πεζοδρόμια, πλατείες και σοκάκια θα πρέπει να ψάξει αρκετά και συνήθως σε μεγάλη απόσταση για να βρεί (αν βρεί) κατάλληλη θέση, γιατί στην θέση που δικαιούται να σταθμεύσει υπάρχει άλλο όχημα χωρίς κάρτα μόνιμου κατοίκου.

Έτσι το μέτρο της στάθμευσης για κατοίκους στην πράξη ακυρώνετε.

Ισχύει ή δεν ισχύει ο κώδικας οδικής κυκλοφορίας όλες τις ώρες και μέρες της εβδομάδας?

Ή όταν έχει μεγάλη κίνηση παύει η ισχύς του μέτρου και συνεπώς κάθε έλεγχος της εφαρμογής του….

Δηλαδή τα βράδια ή τα Σαββατοκύριακα, όσοι από τους κατοίκους διαθέτουν κάρτα δεν πρέπει να κυκλοφορούν γιατί μετά δεν βρίσκουν που να παρκάρουν , επειδή θέλουν να τηρήσουν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας και να παρκάρουν νόμιμα?

Τι είδους επιτήρηση και έλεγχος του μέτρου (που έχει αποφασισθεί από το 2013 και εφαρμόζεται από τις 20/6/2022) είναι αυτός?

Να σημειωθεί ότι οι φωτογραφίες από τα 5 Αδέλφια έχουν ληφθεί στις 28/9 και στις 3/10, ενώ στην οδό Σπηλιάδου στις 28/9.

Στην διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου και πολλές άλλες από διαφορετικές ημερομηνίες και ώρες που αποδεικνύουν ότι το μέτρο πάσχει…

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ?

Τ. ΠΑΣΣΑΛΗΣ

Show More

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Back to top button