Οι μόνιμοι διορισμοί και η Α΄ φάση αναπληρωτών κάλυψαν ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών κενών των Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της Αργολίδας, αλλά οι ανάγκες παραμένουν σημαντικές τόσο στη Γενική (καθώς οι εκπαιδευτικοί που ήταν στη διάθεση έχουν τοποθετηθεί ήδη σε κενά που έχουν προκύψει από άδειες) όσο και στην Ειδική (τα ολοήμερα τμήματα στο Ειδικό Δημοτικό Άργους και στο Ειδικό Δημοτικό Κρανιδίου δε λειτουργούν καν), ωστόσο το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στην Παράλληλη Στήριξη (σε νηπιαγωγεία και δημοτικά αρκετοί συνάδελφοι μοιράζονται σε σχολεία), όπου λόγω έλλειψης ικανού αριθμού προσωπικού οι διευθύνσεις επιχείρησαν με το υπάρχον προσωπικό να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών.
Στη Β΄ φάση προσλήψεων που έγινε την Παρασκευή 30/9, δεν είδαμε καμία πρόσληψη ΠΕ70 εκτός από τους ΠΕ70 Γενικής που θα στελεχώσουν τα ΤΥ- ΖΕΠ κι επίσης καμία πρόσληψη ΣΜΕΑΕ στην Ειδική Αγωγή εκτός από την πρόσληψη μόνο τριών εκπαιδευτικών για παράλληλη στήριξη (δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ70 και μία εκπαιδευτικός ΠΕ60).
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ:
▶ Ένα σχολείο για όλα τα παιδιά που όλα θα έχουν ίσες ευκαιρίες στη μόρφωση χωρίς να αποκλείονται.
▶ Ένα σχολείο που η λειτουργία του θα είναι αποκλειστική ευθύνη του κράτους και θα στηρίζεται από αυτό και όχι να “αξιολογείται” για το αν ανάγκασε τους γονείς να βάλουν πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.
▶ Να καλυφτούν εδώ και τώρα όλα τα κενά που έχουν προκύψει. Να εντοπιστούν οι πραγματικές ανάγκες από τη ΔΠΕ Αργολίδας, να αντιμετωπιστούν µε περισσότερους εκπαιδευτικούς, και όχι κάθε οικογένεια (με ιδιωτικές παράλληλες) να τρέχει για να τα καλύψει, όπως μπορεί και όσο μπορεί…!!!
ΠΗΓΗ: argolikeseidhseis.gr